Virtuvės Fėjos

Virtuvės Fėjos

2011 m. sausio 11 d., antradienis

Vis tie pusryčiai...

Savaitgaliai ir išeiginės visokios - mano mėgstamiausias laikas ;) Paklausite kodėl ? Ogi todėl, brangiosios ir brangieji, kad nereikia anksti keltis ir daryti šeimynai pusryčių, nes man, miegapelei, tai kone kasrytinis stresas...
Ash jau toks žmogus esu, nepavyksta man iššokus iš lovos kūlvirsčiais pulti į virtuvę ir kažka superinio, nematyto ir negirdėto pagaminti taip pat piktiems ir užmiegotomis akimis namiškiams, kad būtų skanu ir nepaliktų nesuvalgyta. Turiu būti kokį patiekaliuką sugalvojus iš vakaro, o jei ne, tada lieka vienintelis išsigelbėjimas  - vaikystę primenantys ir man patys skaniausi  -                 
                                                           "Pranciškaus pusryčiai"



Reikės :

6 riekių batono
1 kiaušinio
1 V Š cukraus
1 stiklinės pieno
1 A Š malto cinamono
uogienės at marmelado pasiskaninimui
sviesto kepimui

Gaminimas ;

Į dubenį pilame pieną, įmušame kiaušinį, suberiame cukrų, cinamoną. Viską gerai išplakame šakute arba plaktuvu (ką kas turime).
Paruoštame plakinyje mirkome batono riekes ir degame į keptuvėje įkaitintą sviestą. Apkepame iš abiejų pusių, kol gražiai parus.
Aš patiekiu su juodųjų serbentų uogiene, ant viršaus pabarstau cinamono, kad skaniau būtų ;)

                         Skanaus :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą