Virtuvės Fėjos

Virtuvės Fėjos

2011 m. kovo 16 d., trečiadienis

Baltam vyne su pomidorų padažu kepti šonkauliukai arba trispalvė pietų lėkštėje

Kepti šonkauliukai, sudėti lėkštėn su spagetti makaronais, kukurūzais bei svogūnų laiškais spalvine derme priminė Lietuvos trispalvę...
Neseniai šventėm Nepriklausomybės Atkūrimo dieną. Rodos, džiugi šventė turėtų būti, bet... ar daug lietuvių ja džiaugiasi, ar daug didžiuojasi savo tautybe, šalimi, kurioje gimė ir gyvena?
Iš kalbų irgi veiksmų susidaro įspūdis, kad, deja, ne...
Kodėl mes gėdijamės, kad gyvenam Lietuvoje, kad vis dar šnekam ir šiek tiek mokam rašyti lietuviškai ( o taip, šia kalba SMS rašyt be ryšio - visos "š", "ž", "č" ir kitos nosinės). Mums dėl daug ko gėda...
Stebimės ir neatsistebim, kodėl į mūsų šalį vis dar važiuoja turistai, kodėl Lietuva domisi svetimi, bet tik ne mes patys...
Ne veltui čia rašau ir postringauju apie tai, kas ir taip aišku, suprantama ir jau gal net neatsiejama nuo kasdienybės.
Yra begalė dalykų, dėl kurių man NE GĖDA!
Man NE GĖDA, kad esu gimusi Lietuvoje, užaugusi kaime.
Man NE GĖDA, kad moku ir galiu kalbėti Pakruojo tarme.
Man NE GĖDA, kad moku melžti karvę.
Man NE GĖDA, kad moku dalgiu pjauti žolę.
Man NE GĖDA, kad moku lietuvių kalbą.
Man NE GĖDA, kad žinau, ką bitės avily veikia, kaip reikia kopinėti medų.
Man NE GĖDA, kad galiu užsieniečiams pasakyti, kokia Mūsų šalis graži vis dar žaliuojančiais miškais, švariomis upėmis ir upeliais.
Man NE GĖDA, kad aš ir mano šeima gyvename Lietuvoje!

Ta proga - tikrai lietuviški, kaime užaugintos kiaulytės šonkauliukai :)

Reikės:

0,5 kg šonkauliukų
1 stiklinės sauso balto vyno
4 V Š sojos padažo
1 nedidelės česnako galvos
druskos pagal skonį
1 A Š grūstų juodųjų  pipirų
1 stiklinės pomidorų padažo

Gaminimas:

Marinatui skirtus produktus sumaišiau dubenyje.
Nuluptas česnako skilteles supjausčiau išilgai kiekvieną į 4 dalis.
Šonkauliukus, jei dar nesupjaustyti, supjausčiau po kauliuką atskirai.
Sudėjau į dubenį su marinatu ir išmaišiau, kad marinatas vienodai pasiskirstytų.
Taip paruoštą mėsą palikau parai marinuotis. Jei labai skubiai reikia pagaminti - palikite mažiausiai 12 val.
Kepiau 190 laipsnių orkaitėje 50 min., kepimo indą uždengusi folija, kad pasitroškintų.
Iškepusius patiekiau su spagečiais, konservuotais kukurūzais ir svogūnų laiškais.
SKANAUS !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą