Virtuvės Fėjos

Virtuvės Fėjos

2011 m. vasario 12 d., šeštadienis

Perlinių kruopų sriuba su šonkauliukais


Manų, kvietinų, miežinių kruopų mano vieruvėje gali ir nebūti. Aš jų nepasigendu. Tiesiog nepasigendu...
O vat perlinės kruopos - jos man būtinos :) Labai jas mėgstu už tai, kad jos tinka beveik visur ir beveik į visus patiekalus. Ir sriuboms, ir troškiniams, net ir desertą įmanoma pagaminti (grucė Kūčioms). Žodžiu, labai gerbiu  ir dažnai naudoju perlines kruopas.
Man atrodo puikus duetas - perlinės kruopos, daržovės ir minkštutė šonkauliukų mėsytė. Niam niam...

Puodui šeimai pamaitinti reikės :

6 šonkauliukų (apie 500 g )
1 svogūno
2 morkų (neturėjau žalių, naudojau 200 g konservuotų)
3 didelių bulvių
saliero lapkočio
žiupsnelio druskos
2 lauro lapų
 saujelės džiovintų petražolių
4  juodųjų pipirų
1 A Š džiovintų čiobrelių
1  stiklinės perlinių kruopų

Gaminimas :

Šonkauliukus dedu į puodą su verdančiu vandeniu ir palieku virti 20 min.
Nulupu bulves, morkas, svogūną.
Viską smulkiai supjaustau.
Mėsa jau pavirė, nupilu visą vandenį, mėsą nuplaunu šaltu vandeniu, kad neliktų nuvirusių putų ir visokio išsiskyrusio iš mėsos blogio. Vėl pripilu švaraus vandens, sudedu šonkauliukus, perlines kruopas ir pastatau virti.
Verdu apie pusvalandį, kad mėsa apvirtų.
Mėsai pavirus, sudedu prieskonius, daržoves, įberiu druskos ir  vėl verdu dar 30 min.
Paragauju, jei reikia, įberiu dar druskos, maltų juodųjų pipirų.
Pagardinti sriubą galima prieskoninėmis žolelėmis (aš dėjau džiovintas petražoles).
SKANAUS !



3 komentarai:

  1. Skani sriuba, tik aš dėjau rūkytus šonkauliukus. Iki tol perlines kruopas tik raugintų agurkų sriubai naudodavau, tad ačiū už sriubos receptą, labai skanu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai skani sriuba,verdu ne pirmą kartą��

    AtsakytiPanaikinti