Virtuvės Fėjos

Virtuvės Fėjos

2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

Kondensuoto pieno spurgos mano virtuvės fėjoms ...

Jau ir vėl sekmadienis...
Dar vienos savaitės pabaiga...
Mūsų sekmadieniai dažniausiai būna ramūs, šilti ir naminiai. Kada visa šeima namie ;).
Nereikia niekur skubėti, nieko sudėtingo planuoti - tai laikas, kada galima nesigraužiant ilgiau pasivartyti lovoje, paskaitinėti mėgstamą knygą ar tiesiog pasidžiaugti, kad viskas gerai :).
O kai viskas gerai, kada mintys pozityvios - lengviau. Lengviau ištverti visų aplinkinių nuolatinį nesibaigiantį skubėjimą, planavimą keletui mėnesių į priekį.
Gyvenu ir džiaugiuosi, kad šiuo metu esu "atleista" nuo tokių planavimų.
Matau, kaip auga, tobulėja, vis kažko naujo išmoksta mano vaikai, o aš be jokio streso galiu visa tai pajusti, išvysti. Esu be galo dėl to laiminga ir dėkinga vaikams, kad jų dėka, juos augindama atradau ir virtuvės džiaugsmus, maisto gaminimo malonumą daug patesne prasme, nei iki tol.
Motinystės dėka mano namų virtuvėje apsigyveno dvi be galo mielos fėjos.
Jų garbei šio sekmadienio popietės spurgos :).
Lengvutės, minkštutės... Fėjiškos...

Reikės:

4 kiaušinių
1 indelio saldaus kondensuoto pieno
3,5 stiklinės kvietinių miltų
1 A Š kepimo miltelių
cukraus pudros pabarstymui

Gaminimas:

Kiaušinius išplakiau, supyliau kondensuotą pieną, maišant įsijojau miltus su kepimo milteliais.
Viską gerai išmaišiau mediniu šaukštu ir palikau 30 minučių atšalti, kad tešla nebūtų lipni.
Rankomis padariau graikiško riešuto dydžio spurgytes.
Dėjau į įkaitintą aliejų ir kepiau, kol gražiai parudo.
Iškepusias apibarsčiau cukraus pudra.
SKANAUS !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą